Tule mukaan leireilemään!

KEVÄTKAUDELLA 2024 on tulossa alakouluikäisten oma viikonloppuleiri 15.-17.3. ja talviloman puuhapäivät ma-pe talvilomaviikolla 42. Kesän alussa on kaksi alakouluikäisten kesäleiriä viikolla 23.

Kysymyksistä voit olla yhteydessä nuorisotyönohjaaja Jenna Savukoskeen, jenna.savukoski@evl.fi tai 040 528 9411.

Leireillä tehdään monenlaista kivaa, kuten askarrellaan, leikitään sisällä ja ulkona, musisoidaan, saunotaan, hiljennytään hartauksissa ja tutustutaan uusiin kavereihin. Jokainen löytää leiriltä varmasti kivaa tekemistä.

Leirillä yövytään leirikeskuksessa useimmiten kaksi yötä ja joskus hieman pidempään. Leirejä ohjaavat seurakunnan työntekijät. Mukana menossa on myös mahtavia nuoria, jotka toimivat isosina. Leireille voivat osallistua kaikki lapset, kuuluvat he kirkkoon tai eivät.

Mikäli ilmoittaudut toimintaan ensimmäistä kertaa, tulee sinun luoda tunnukset sähköiseen asiointijärjestelmään vahvan tunnistautumisen kautta. Tämä tehdään henkilötietojen suojaamiseksi. Jatkossa ilmoittautuminen ja muiden asioiden hoitaminen on helpompaa omien käyttäjätunnustesi avulla.

Poika ja kaksi ohjaajaa juoksevat nurmikolla.

Tervetuloa puuhapäiville eli puuhiksille talvilomalla ma 19. - pe 23.2.2024 klo 9-15!

Talviloma lähestyy lujaa vauhtia ja sehän tarkoittaa sitä, että Tapiolan kirkon nuortentila Toivon valtaa silloin 1.-4.- luokkalaiset puuhastelijat, kun vietetään perinteisiä puuhapäiviä. Puuhapäivät on talvilomaviikolla maanantaista perjantaihin klo 9-15 pidettävä päiväleiri alakouluikäisille. Viikon aikana askarrellaan, leikitään, touhutaan ja pidetään kivaa uusien ja vanhojen ystävien kanssa!

Puuhapäiville mahtuu 12 ensimmäistä ilmoittautunutta, jonka jälkeen täytetään varasijat. Varasijalta on ilmoittautumisjärjestyksessä mahdollista päästä mukaan, mikäli paikkoja vapautuu. Puuhapäiväviikko maksaa 30€, maksusta on mahdollista hakea maksuvapautusta.

Lähetämme osallistujille sähköpostitse leirikirjeen helmikuun alussa. Mikäli kaipaat lisätietoja tai sinulla tulee kysyttävää, ole yhteydessä Jennaan sähköpostitse tai puhelimitse jenna.savukoski@evl.fi tai 0405289411.

Ilmoittautuminen alkaa 8.1.2024 klo 7.00 TÄÄLLÄLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja päättyy 4.2.2024.

ALAKOULUIKÄISTEN KEVÄTLEIRI 15.-17.3.2024 VELSKOLASSA

Tervetuloa leireilemään 1.-6.-luokkalaisten kevätleirille Velskolaan! Leirillä on luvassa pelejä, leikkejä, ulkoilua, askartelua, lauluhetkiä, vanhojen kavereiden näkemistä tai uusiin ystäviin tutustumista, sekä paljon muuta hauskaa. Hinta 35€ sis. kuljetuksen, majoituksen, hyvän ruuan, ohjelman ja vakuutuksen. Maksusta on mahdollista hakea maksuvapautusta ennen leiriä.

Kevätleiri toteutetaan yhdessä Leppävaaran seurakunnan kanssa. Mukaan leirille mahtuu ensimmäiset 15 ilmoittautunutta, jonka jälkeen täytetään varasijat. Varasijalta on ilmoittautumisjärjestyksessä mahdollista päästä mukaan, mikäli paikkoja vapautuu.

Lähetämme osallistujille sähköpostitse leirikirjeen helmikuun alussa. Mikäli kaipaat lisätietoja tai sinulla tulee kysyttävää, ole yhteydessä Jennaan sähköpostitse Tuomakseen, tuomas.tulenheimo@evl.fi tai Jennaan, jenna.savukoski@evl.fi

Ilmoittautuminen leirille alkaa 8.1. klo 7:00 TÄÄLLÄLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja päättyy 25.2. HUOM! LEIRI ON TÄYNNÄ!! Varasijoille voi ilmoittautua.

KESÄLEIRIT

Kesäleirit järjestetään yhteistyössä Espoonlahden ja Olarin seurakuntien kanssa. Ensimmäinen leiri on esi.-3. luokkalaisille 3.-5.6., jonka jälkeen on 4.-7.-luokkalaisten kesäleiri 5.-7.6. Leirit pidetään Kirkkonummella Hvittropin leirikeskuksessa. Leireillä mukana touhuamassa on työntekijöiden lisäksi isosia ja muutama avustaja.

3.-5.6.2024 Kesäleiri esi.-3.lk Hvittorpissa

Tämän leirin toteuttaa yhteistyössä Espoonalahden, Tapiolan ja Olarin seurakunnat.

Osallistumismaksu 50€, sisältää kuljetukset, majoituksen, ruokailut ja leirin ohjelman.

Ilmoittautuminen on auki 1.2.24 klo 9.00 alkaen. Ilmoittaudu tästä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja: Espoonlahden seurakunnan nuorisotyönohjaaja Nea Syrjälä (nea.syrjala@evl.fi) ja Jennalta (jenna.savukoski@evl.fi)

5.-7.6.2024 Kesäleiri 4.-7.lk Hvittorpissa

Ilmoittautuminen on auki 1.2.24 klo 9.00 alkaen. Ilmoittaudu tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nuorisotyönohjaaja
Tapiolan seurakunta
Kirkkopolku 6
02110 Espoo

Nuorisotyönohjaaja; alakouluikäiset ja nuoret

Vs. nuorisotyönohjaaja
Tapiolan seurakunta
Kirkkopolku 6
02110 Espoo

Kouluyhteistyö ja alakouluikäiset Viransijaisuus 7.8.2023–15.5.2024.

// ]]>