Harrastekerhot 2024

Kouluikäisten lasten kerhot toimivat syksyisin ja keväisin. Kaikki esi-7. luokkalaiset lapset ovat tervetulleita kerhotoimintaan.

Kerhokerta koostuu kerhon aiheen mukaisesta tekemisestä, leikistä, yhdessä olosta sekä hartaushetkestä, jossa rauhoitutaan, kuullaan Raamatun sanaa, rukoillaan sekä mahdollisesti lauletaan. Kerhoja ohjaavat rippikoulun käyneet 15-vuotiaat ja sitä vanhemmat nuoret vapaaehtoiset.

KEVÄÄN 2024 KERHOT

Ilmoittautumislinkki kerhoihin. (Samaa lomaketta käytetään myös kurssi-ilmoittautumiseen, joten voit valita lomakkeelta kerhon lisäksi kurssinkin).

Kevään kerhokausi on 8.1.-28.4.2024 (ei kerhoa talvilomaviikolla eikä pääsiäisen aikaan). Käyttämätön kerhopaikka tulee perua tammikuun aikana, näin vältät turhan maksun. Myöhemmin tulleista peruutuksista kerhomaksua ei palauteta. Maksulliset kerhot laskutetaan helmikuussa.

Maanantai

17.00–18.30 Minecraft-kerho, 4.–7.lk, Soukan nuokku

Tiistai

17.00-18.30 Leivontakerho 4.-7.lk, Espoonlahden kirkko TÄYNNÄ
17.30-19.00 Kokkikerho 4.-7.lk, Kaskikappeli TÄYNNÄ

Keskiviikko

16.30-18.00 Kokkikerho, esi.-3.lk, Espoonlahden kirkko TÄYNNÄ
17.00-18.00 Sporttikerho, esi.-3.lk, Kantokasken koulu

Torstai

16.00-17.00 Lapsikuoro esi.-3lk, Soukan kappeli
16.30-18.00 Kokkikerho esi.-3.lk, Espoonlahden kirkko
18.00-19.30 Kokkikerho 4.-7.lk, Espoonlahden kirkko
18.30-20.00 Perhesähly, Storängens skola

Perjantai

17.00-18.30 Kuviskerho esi.-3lk. Soukan kappeli TÄYNNÄ

Kerhokuvaukset

Kokkikerho
Kerhossa kokataan, leivotaan, tehdään välipaloja ja opetellaan keittiövälineiden käyttöä, kattamista ja jälkien siivoamista. Ruoan valmistuksen ohessa leikitään ja pidetään hauskaa. Kerhon hinta 25€/kerhokausi.

Leivontakerho
Muffinsseja, kakkuja, keksejä... Nam! Tässä kerhossa leivotaan sekä makeita että suolaisia herkkuja. Leipomisen lisäksi kerhossa leikitään sekä harjoitellaan myös jälkien siivousta.

Kuviskerho
Kerhossa piirretään, taiteillaan, maalataan ja tehdään vaikka mitä rennolla otteella! Aiempaa kokemusta ei tarvita. Maksuton.

Sporttikerho
Kerhossa liikutaan ja leikitään yhdessä! Kokeillaan monipuolisesti myös erilaisia liikuntalajeja. Juomapullo, liikuntaan sopivat vaatteet sekä sisäpelikengät. Maksuton.

Minecraft-kerho
Kiinnostaako rakentelu ja seikkailu virtuaalisessa maailmassa? Tervetuloa Minecraft-kerhoon! Kerhossa tututustaan, rakennellaan ja vaikka leikitäänkin
Minecraftissa. Voimme tehdä pelissä juuri sitä, mitä sinä toivot! Kerhoon osallistuminen ei vaadi pelin omistamista, omaa tietokonetta tai aikaisempaa kokemusta pelistä. Käymme kerhossa yhdessä läpi pelin mekaniikkoja ja tekniikoita. Maksuton.

Lapsikuoro
Lapsikuoro on tarkoitettu esi-3.lk lapsille, jotka ovat kiinnostuneet laulamisesta. Kuoroharjoituksissa lauletaan lasten virsiä sekä lapsille sopivaa kuoromusiikkia. Esiintymiset mahdollisia. Aiempaa kuorokokemusta ei tarvita. Lapsikuoroa ohjaa kanttori Rosa Rautio. Maksuton

Perhesähly
Alakouluikäisille lapsille ja heidän perheilleen tarkoitettu salibandykerho. Mukaan oma maila, sisäpelikengät ja -vaatteet sekä suojalasit. Maksuton.

Onko jotain kysyttävää kerhoista? Ota yhteyttä nea.syrjala@evl.fi, p. 040 596 1686. (Perhesählyasioissa Sofia, p. 0400 755 665).
Laskutus, paikkojen peruutus yms. ilmoittautumisasiat -> ota yhteyttä maija.aapakari@evl.fi tai p. 050 523 4121.
Oletko kiinnostunut Espoon muiden seurakuntien harrastekerhoista? Lisätietoja kunkin seurakunnan omilta sivuilta. Entä iltapäiväkerhotoiminnasta? Katso sen tiedot täältä.

Ananas

// ]]>