Kouluikäisten lasten leirit

Kouluikäisten lasten leirit on tarkoitettu esi-7. luokkalaisille lapsille. Leireillä tehdään monenlaista kivaa, kuten askarrellaan, leikitään sisällä ja ulkona, musisoidaan, saunotaan, hiljennytään hartauksissa ja tutustutaan uusiin kavereihin. Jokainen löytää leiriltä varmasti kivaa tekemistä.

Leirillä yövytään leirikeskuksessa useimmiten kaksi yötä ja joskus hieman pidempään. Leirejä ohjaavat seurakunnan työntekijät. Mukana menossa on myös mahtavia nuoria kerhonohjaajia, jotka toimivat leirillä isoveljinä ja -siskoina eli isosina. Leireille voivat osallistua kaikki lapset, kuuluvat he kirkkoon tai eivät.

Kevät ja kesä 2024

26.-28.1.2024 Viikonloppuleiri Velskolassa esi-3.lk

Olarin ja Espoonlahden seurakunnan yhteinen leiri!

Osallistumismaksu 35€, sisältää kuljetukset, majoituksen, ruokailut ja leirin ohjelman.

Ilmoittautuminen on auki 4.12.23 - 21.1.24. Ilmoittaudu tästä!

19.-22.2.2024 Hiihtolomaleiri Kisakalliossa 4.-7.lk

Osallistumismaksu 50€, sisältää kuljetukset, majoituksen, ruokailut ja leirin ohjelman.

Ilmoittautuminen on auki 4.12.23 - 4.2.24 . Ilmoittaudu tästä!

3.-5.6.2024 Kesäleiri esi.-3.lk Hvittorpissa

Tämän leirin toteuttaa yhteistyössä Espoonalahden, Tapiolan ja Olarin seurakunnat.

Ilmoittautuminen on auki 1.2.24 klo 9.00 alkaen. Ilmoittaudu tästä!

5.-7.6.2024 Kesäleiri 4.-7.lk Hvittorpissa

Ilmoittautuminen on auki 1.2.24 klo 9.00 alkaen. Ilmoittaudu tästä!

--------------------------------

Leiripaikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset maksutta tapahtumaviikolla vain sairastapauksissa tai muista painavista syistä.

Mikäli sinulla on kysymyksiä leiriin liittyen, ota yhteyttä suoraan nuorisotyönohjaajiin.

Ilmoittautumisasioita voit tiedustella: kasvatuksen sihteeri Maija Aapakari p. 050 523 4121 (maija.aapakari@evl.fi).

confetti lapset
// ]]>