Musiikkia puolen päivän aikaan -konsertti

ti 6.6. klo 12.00
Keltaoranssi elementti, kuva Katja Saariketusta ja rajattu teksti Musiikkia puolen päivän aikaan.

Tapiolan kirkko

Viuluprofessori Kaija Saarikettu avaa Tapiolan kirkossa läpi kesän 2023 järjestettävän päiväkonserttisarjan.

Puolentunnin mittaisen konsertin aluksi Kaija Saarikettu soittaa oman sävellyksensä GREEN sooloviululle (2018/2023). Virsi 146, 1. säkeistö  Konsertin toisena numerona on Jyrki Linjama Sonaatti sooloviululle (2019), Allerheiligentag V 1. Funeral March 2. Fuga 3. Lullaby. Sonaatin teemana on virsi 146, jonka enne teoksen alkua laulaen esittelee Hannu Jurmu.

Vuoden 2023 kesäkonserttisarja järjestetään jo 32. kerran. Suosittu kesäkonserttisarja jatkuu läpi kesän. Sarjan päätöskonsertissa 15.8. esiintyy Tapiolan kuoro Pasi Hyökin johdolla.

Vapaa pääsy. Vapaaehtoinen ohjelmamaksu Yhteisvastuun hyväksi.

Tervetuloa!

Musiikkia puolen päivän aikaan -konserttisarjan tiedot löydät tästä linkistä koottuna.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tapiolan seurakunta