Suomen luonnon päivä - nuku yö ulkona

la 26.8. klo 9.00
Teltta yöllisessä luonnossa.

Hila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Yö ulkona Hilan kauniissa merellisissä maisemissa.

Nyt on mahtava mahdollisuus päästä yöpymään Hilan kauniisiin maisemiin Suomen luonnon päivänä 26.8. Hilan osoite on Saarentie 50, 02400 Kirkkonummi.

Yöpymistä varten tarvitset minimissään itsesi ja vähän syötävää. Tapahtuman järjestäjän kautta on mahdollista saada lainaksi telttaa, makuupussia ja -alustaa sekä trangioita ruuan valmistukseen. Tarjoamme myös illalla letun paistoa ja aamulla aamupalan.

Tapahtumassa on myös yhteistä ohjelmaa, johon osallistuminen on vapaaehtoista. Luvassa on liikkumista luonnossa, yhteisiä pelejä&leikkejä, melontaopetusta, mahdollisuus melontaretkelle, saunomista, iltanuotio, aamulla perhemessu luonnon keskellä. Ohjelmaa toteutetaan sääolosuhteet huomioiden.

Hilaan on mahdollista saapua omalla kyydillä tai yhteisellä bussikuljetuksella Espoon eri kirkoilta, tarkemmat aikataulut ja ohjeet lähetetään elokuussa.

• Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä