Kiitos Espoosta! / Espoo-päivän tapahtuma

la 26.8. klo 15.00
Ihmisiä ja käsinukkeja

Valotalolla Matinkylässä, Matinkartanontie 13 A

Lastentapahtuma ja gospelkonsertti Espoo-päivänä la 26.8.2023 klo 15.00 alkaen Valotalolla, Matinkartanontie 13 A, Matinkylä. Tapahtumia klo 15-19 Espoon kristillisen koulun Valotalon piha-alueella ja sisätiloissa. Ohjelma: 15.00 Nukketeatteri Sananjalka / 16.00 – 18.00 Lasten pihaleikit; pop-up-tapahtumia; kahvio auki / 17.00 – 17.30 Kiitos Espoosta - hetki koko perheen musiikille ja kiitokselle / 18.00 – 19.00 Maksetut viulut - gospel-folk-pop-yhtyeen konsertti

Eri alueilla toimivat seurakunnat ovat yhdessä liikkeellä kaupungilla konserttia edeltävällä viikolla kutsumassa kaupunkilaisia mukaan. Eri seurakunnat, mm. Espoon seurakuntayhtymän suomenkieliset seurakunnat tukevat hanketta. Tilaisuuksiin on vapaa pääsy. Tervetuloa !

’Toimikaa sen kaupungin parhaaksi, johon minä olen teidät siirtänyt. Rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menestys on teidänkin menestyksenne.’ Jer. 29:7

Missio Espoo. Valtakunnallisen ’Se löytyi’ - mediamission toteutti Espoossa ja Kauniaisissa vuonna 2022 eri seurakuntien ja vapaaehtoisten yhteistoimintaryhmä, joka jatkaa nimellä ’Missio Espoo’. Ryhmään kuuluu vapaaehtoisia seuraavista seurakunnista: Adventtikirkon Espoon Oikos-ryhmä, Espoon Helluntaiseurakunta, Espoon One Way, Espoon Tuomiokirkkoseurakunta, Espoon Vapaaseurakunta, Espoonlahden ev.lut. seurakunta, Healing Rooms Finland ry, Kauniaisten ev.lut. seurakunta, Keski-Espoon Lähiseurakunta, Leppävaaran ev.lut. seurakunta, Leppävaaran Lähetyskappeli, New Hope Church Leppävaara, New Life Church, Nordic Christian Chinese Church, Olarin ev.lut. seurakunta, Tapiolan ev.lut. seurakunta.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Espoon seurakuntayhtymä