Päihdekuntoutujien leiri Salossa

Px Puu Runko Juuret ilmainen valokuva Pixabayssa

Naarilan leirikeskus Perniössä/ Salon Seurakunta

Ilmoittautuminen on päättynyt

Päihdekuntoutujien leirillä on luvassa rentoa yhdessä olemista, saunomista, hartauksia ja monenlaista muuta ohjelmaa sisällä ja ulkona. Huom! Ilmoittautumisaikaa on pidennetty.

Haluatko löytää mielekästä tekemistä ja vertaistukea? Tule mukaan päihdekuntoutujien leirille Perniön Naarilan luonnonkauniisiin maisemiin.

Kuljetus hoituu Lehtimäen tilausbussilla, joka lähtee lähtee Espoon keskuksesta tiistaina,12.9. kello 10 ja perille tulemme leirikeskukseen lounaalle.

Takaisin lähdemme torstaina 14.9. päiväkahvien jälkeen ja olemme takaisin Espoon keskuksessa noin kello 16

Leiri on päihteetön. Vain lääkärin määräämät lääkkeet ovat sallittuja. Majoittuminen on 1-2 hengen huoneissa ja mukaan mahtuu 25 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Leiri maksaa 30 euroa/henkilö.

Mukana on Espoonlahden, Leppävaaran ja Espoon tuomiokirkon seurakunnan diakoniatyöntekijä. Myös Kohtaamispaikka Askeleesta tulee vierailemaan työntekijöitä.

Tervetuloa rohkeasti mukaan!

Sitovat ilmoittautumiset Tainalle keskiviikkoon 23.8.2023 saakka tai vaihtoehtoisesti sähköisen lomakkeen kautta.

Naarilan leirikeskus Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Espoon seurakuntayhtymä

diakonissa