Vauvojen luontokylvystä hyvinvointia vauvoille ja vanhemmille

Espoon tuomiokirkon maisemissa aloitetaan vauvojen luontokylvyt torstaina 23.6. klo 13.30. Vauvojen luontokylvyssä tutustutaan vauvan kanssa luontoon kaikilla aisteilla, leikitään vuorovaikutuksellisia leikkejä ja saadaan luonnon hyvinvointivaikutuksia niin vauvoille kuin vanhemmillekin. Muut kokoontumispäivät ovat ti 19.7., to 21.7. ja pe 5.8. klo 13.30.

Vauvan jalat ylhäältä katsottuna, kukkien terälehtiä

Luontokylvyssä vauvat pääsevät tutustumaan luontoon kaikilla aisteilla. Kuva: Kaisa Vermasheinä

Vauvojen luontokylpy soveltuu 4-18 kk ikäisille lapsille ja se on kestoltaan noin 45 minuuttia. Luontokylpy -tuokion ohjaajana toimii luonto- ja ympäristöneuvoja Raakel Silvennoinen. Mukana jokaisella kerralla on myös seurakunnan oma vauvakerhon ohjaaja.

Liikkeelle lähdetään klo 13.30 Espoon tuomiokirkon seurakuntatalon edestä, os. Kirkkoranta 2. Sateen sattuessa järjestetään korvaavaa toimintaa sisätiloissa. Luontokylpypäivät ovat to 23.6., ti 19.7., to 21.7. ja pe 5.8. klo 13.30. Mukaan voi tulla yhdelle tai useammalle retkelle.

Kuhunkin tapahtumaan otetaan 10 perhettä.  Ilmoittautuminen ennen retkipäivää heli.vesanen@evl.fi (23.6. tapahtuma) ja marika.laakkonen@evl.fi (muut tapahtumapäivät). Etusijalla ensimmäistä kertaa luontokylpyyn osallistuvat. Ilmoitathan myös mahdollisista peruutuksista.

2022-06-15 16:25:00.0