Tuomiokirkkoseurakuntaan haetaan diakonia ja erityisnuorisotyönohjaajaa

Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa on avoinna diakonian viranhaltijan ja erityisnuorisotyönohjaajan virat. Molemmat virat ovat vakinaisia ja kokoaikaisia. Pidä kiirettä: diakonian viran hakuaika päättyy 26.9. ja erityisnuorisotyönohjaajan viran 3.10.!

espoon keskiaikainen tuomiokirkko ja tapuli kirkkaassa auringon paisteessa

Diakonian virka

Diakonian virka täytetään 7.11.2022 tai sopimuksen mukaan.

Diakoniatyöntekijän tehtäviin kuuluvat yleinen diakoniatyö Länsi-Espoon seurakunta-alueella sekä mm. Yhteisvastuukeräyksen koordinointi, Kirkon Ulkomaanavun yhteyshenkilönä toimiminen, Asunnottomien yön järjestelyitä ja diakonista vanhustyötä. Tehtävä sisältää retki-, leiri- ja rippikoulutyötä.

Haastattelut pidetään 28.9.2022. Tiedusteluihin vastaavat johtava diakoniatyöntekijä Pauliina Alanko puh. 040 5311037, ja alueen kappalainen Ari Kunnamo puh. 040 5798776. Sähköpostiosoitteet ovat mallia etunimi.sukunimi@evl.fi.

Hakemus täytetään sähköisesti 26.9.2022 klo 9 mennessä KirkkoHR:ssä: Diakonian virka Espoon tuomiokirkkoseurakunnassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Erityisnuorisotyönohjaajan virka

Erityisnuorisotyönohjaajan virka täytetään 2.11.2022 tai sopimuksen mukaan.

Viran tehtäviä ovat erityisnuorisotyö, rippikoulutyö, yleinen seurakuntatyö ja työalaan liittyvät toimistotyöt. Viran menestyksekäs toteuttaminen edellyttää sujuvia taitoja sosiaalisen median ja digilaitteiden käytössä sekä hyviä vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja.

Haastattelut pidetään 25.10.2022. Tiedusteluihin vastaa erityisnuorisotyönohjaaja Pia Härkönen puh. 040 5621 341 tai johtava nuorisotyönohjaaja Hannu Kalmari puh. 040 5130 835. Sähköpostiosoitteet ovat mallia etunimi.sukunimi@evl.fi.

Hakemus täytetään sähköisesti 3.10.2022 klo 12 mennessä KirkkoHR:ssä: Erityisnuorisotyönohjaajan virka Espoon tuomiokirkkoseurakunnassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tietoja Espoon tuomiokirkkoseurakunnasta:

Thu Sep 22 15:56:00 EEST 2022