Kelpaisiko sosebaari? Vauvan päivä 29.9. Espoon seurakunnissa

Vauva pyyhe päässä.

Vauvoissa on valo!

Vauva-aika eli ihmisen ensimmäinen elinvuosi on erittäin merkityksellinen lapsen kehitykselle ja koko tulevalle elämälle. Vauvan päivänä tuomme esille seurakuntien sanomaa jokaisen lapsen ainutlaatuisuudesta Jumalan luomana ihmeenä.

Espoon seurakuntayhtymä tekee monenlaista hyvää eri puolilla Espoota vauvojen ja vauvaperheiden parissa. Tarjoamme on vauva-muskareita, vauvakirkkoja, vauva- ja perheryhmiä sekä leirejä. Lisäksi perheneuvonta tarjoaa ilmaista ammatillista terapiaa myös vauvaperheille.

Tervetuloa Espoon seurakuntiin juhlimaan vauvan päivää pe 29.9.

Espoonlahden seurakunta

Vauvan päivän tapahtuma Soukan kappelilla
klo 10–13
Ohjelmassa brunssi, muskarihetkiä, aistihuone, valokuvaus, vauvajumppaa, itsehoitovinkkejä, leikkihuone sekä mukavaa yhdessäoloa. Tapahtumassa vauvat saavat pienet yllätykset.
Lisätiedot: Leena Toiskallio leena.toiskallio@evl.fi

Espoon Tuomiokirkkoseurakunta

Vauvan päivän vilttikirkko Suvelan kappelissa
klo 10

Tässä perheen pienimmillekin sopivassa messussa on luvassa lempeitä lauluja ja iloista yhdessäoloa. Ehtoollispöydässä on paikka jokaiselle. Messun jälkeen jatketaan seurustelua lounaan merkeissä. Lapsille omat herkut.
Lounas 3 € aikuinen, 1,5 € lapsi, alle 3-vuotiaat ilmaiseksi.

Vauvan päivän tapahtuma Auroran kappelilla
Huom. To 28.9. klo 10–12
Juhlapäivä sisältää musiikkipitoista ohjelmaa, tarjoilua sekä muuta mukavaa juhlameininkiä.
Lisätiedot: Tiina Decker tiina.decker@evl.fi

Leppävaaran seurakunta

Vauvoissa on valo - vauvan päivän tapahtuma Leppävaaran kirkolla
klo 13–14.30

Vauvoja viihdyttävä muskari kirkkosalissa, kahvi- ja sosetarjoilu sekä arpajaiset, joissa jokainen vauva saa pienen yllätyksen. Mukana myös Espoon kaupungin perhesosiaalityö kohtaamassa vauvoja ja huoltajia.
Lisätiedot: Elisa Uurtio elisa.uurtio@evl.fi, 040 647 35 09

Olarin seurakunta

Vauvan päivän tapahtuma Chapplessa
klo 10–13
Tapahtumassa nautimme yhdessäolosta yhteisen ruokailun, laulun ja leikin merkeissä. Vauvoille tarjolla soseita ja naksuja ja aikuisille kevyttä lounasta. Lisäksi vauvoille kanttorin johdolla laulutuokio, aistihuone sekä vauvoille värikylpy.
Lisätiedot: Mia Murtonen mia.murtonen@evl.fi

Tapiolan seurakunta

Vauvoissa on valo! Tapiolan kirkon Vauvan päivän tapahtuma
klo 13–15
Musiikkia, loruilua ja vauvojen juhlintaa. Vauvoille sosebaari, aikuisille kahvia ja pientä purtavaa.
Lisätiedot: varhaiskasvatuksen ohjaaja Eevi Soikkeli eevi.soikkeli@evl.fi, 041 539 8704w

Esbo Svenska

Domkyrkans församlingsgårdLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Obs! Ons 27.9 kl. 9.30