Tapiolan 70-vuotisjuhlavuoden valotaidetta heijastetaan myös kirkon seinälle

Koko perheen valo- ja äänitaidetapahtuma levittäytyy Tapiolan keskukseen. Yhdeksän taiteilijan teokset juhlistavat Tapiolan puutarhakaupunginosan 70-vuotisjuhlavuotta. Tapahtuman järjestää Espoon kaupunki. Tapiolan kirkolla on tarjolla kuumaa mehua kahvila Valossa keskiviikosta sunnuntaihin 3.–7.1. klo 18–20.

Kuvassa on osa Tero Juutin teoksesta Tapiola Games kirkon seinälle heijastettuna. Kuva: Päivi Linnoinen.

Valo- ja ääniteokset luovat aistikkaan ja monitasoisen kokonaisuuden, jonka voi kokea yhdellä kertaa tai yksittäin osissa usean päivän ajan Tapiolan keskuksen ympäristössä.

Tapiolan kirkon seinältä löydät näyttelyn kaksi teosta: Tero Juutin teoksen Tapiola Games sekä Pihla Lemmetyisen teoksen Circle Caementum.

Näyttely on avoinna 7.1.2024 asti.

Tapiolan kirkolla on tarjolla kuumaa mehua kahvila Valossa keskiviikosta sunnuntaihin 3.–7.1. klo 18–20. Valotaideteoksia ihaillessasi voit poiketa myös tutustumaan ainutlaatuiseen Aarno Ruusuvuoren arkkitehtuuriin sekä hiljentymään kirkkosaliin.

Tapiolan kirkon osoite on Kirkkopolku 6, Kahvila Valo löytyy heti kirkon länsipäädyn ovista eli hotelli Gardenin ja kauppakeskus Ainoan suunnalta tullessa.

Kiitos Espoon kaupungille valo- ja äänitaidetapahtumasta ja hyvästä yhteistyöstä vuosien varrelta.

Espoon kaupungin uutinen valo- ja äänitaidetapahtumastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Uutista muokattu 3.1. Kahvila Valon mehutarjoilu on avoinna sunnuntaihin 7.1. asti.

2024-01-02 16:57:00.0