SpeedDating 18–45 -vuotiaille Tapiolan kirkossa

Tapiolan kirkossa järjestetään ystävänpäivän hengessä avoin Speed Dating -tapahtuma, jossa voi kohdata uusia ihmisiä.

Käsi kädessä.

Tule tutustumaan uusiin ihmisiin ystävänpäivän hengessä! SpeedDating Tapiolan kirkolla perjantaina 16.2. klo 18-20 on tarkoitettu 18–45 -vuotiaille aikuisille.

– Halusimme järjestää tapahtuman, jossa ihmisiä voi kohdata oikeassa elämässä, ei vain elää Tinder-kulttuurin hengessä kännykän ruudulla. Lämpimiä ja turvallisia paikkoja kohdata entuudestaan tuntemattomia ihmisiä ei ole koskaan liikaa, joten tässä olisi yksi sellainen, kertoo tapahtumajärjestäjä Menni Nousiainen.

Tapiolan tapahtuma on avoin, eikä vaadi ennakkoilmottautumista. Itse kirkkorakennus on yksi Tapiolan keskustan 1900-luvun modernia arkkitehtuuria edustavista asemakaavalla suojelluista rakennuksista  Tapahtumaan mahtuu sata osallistujaa.

– Kyseessä on verkostoitumistilaisuus, jossa voi törmätä uusiin ihmisiin: uuteen ystävään tai vaikka samankaltaisia kiinnostuksen kohteita omaaviin ihmisiin. Hienoa toki, jos löytää elämäänsä jotain enemmän, sanoo tapahtuman toinen järjestäjä Tuomas Tulenheimo.

– Tärkeintä on kuitenkin avoimuus: tutustu. verkostoidu ja opi uutta toisista ja itsestäsi. Sen me olemme pyrkineet tekemään mahdollisimman helpoksi ja myös hauskaksi.

Speed Dating järjestetään Tapiolan kirkon seurakuntasalissa pe 16.2. klo 18-20, Kirkkopolku 6. Tarjolla on pientä syötävää ja juotavaa. Tapahtuma on alkoholiton. Vapaa pääsy, ei ennakkoilmoittautumista. Tapahtumassa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita.

SpeedDatingin järjestäjät Menni Nousiainen ja Tuomas Tulenheimo kertovat Instagram-videoilla lyhyesti tapahtuman ideasta ja toteuttamisesta

Videon pysäytyskuvassa Menni Nousiainen ja Tuomas Tulenheimo keskustelevat tulevan SpeedDating- tapahtuman säännöistä.

2024-02-12 17:35:00.0