Espoon hautausmaiden kesätyöpaikat ovat nyt haettavissa

Espoon seurakuntien hautausmaille haetaan kesätyöntekijöitä. Työpaikkoja on avoinna yhteensä seitsemänkymmentäseitsemän.
Kirkon_hautausmaa_MAP750_M.jpg

Kuva: Mirja Aukee.

Kappelin, Kellonummen ja Kirkon hautausmaille haetaan yhteensä viittäkymmentä kausityöntekijää. Kausityöntekijöitä edellytetään 18 vuoden ikää. Aiempi viher- ja puutarha-alan työkokemus ei ole välttämätöntä, mutta katsotaan eduksi.

Työtehtäviin kuuluu hautausmaiden yleishoitoa ja hautojen hoitoa, muun muassa kitkentää, haravointia, kukkapenkkien hoitamista ja nurmikon leikkaamista. Suurimpana työnä kesähoitokauden aikana on kunnostaa ja hoitaa ne yksityisten haudat, jotka hautainhoitorahasto ja seurakuntayhtymä ovat ottaneet hoidettaviksi.

16–17-vuotiaille nuorille on tarjolla kaksikymmentä kuukauden mittaista kesätyöntekijän pestiä. Kesätyöntekijän työtehtäviin kuuluu muun muassa kitkentää, haravointia, kukkapenkkien hoitamista ja nurmikon leikkaamista. Kesätyöntekijöiltä odotetaan reipasta asennetta, ahkeruutta sekä kykyä fyysiseen ulkotyöhön.

Lisäksi haetaan puutarhureita kesän 2019 hoitokaudelle. Avoinna on kaksi ympäristönhoitotyöntekijän ja viisi kausityönjohtajan työsuhdetta.

Kaikkien työpaikkojen lisätiedot löytyvät kirkon avoimista työpaikoista, jonka kautta tehtäviin myös haetaan.

Kirkon avoimet työpaikat Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kesä- ja kausityöntekijöiden tehtäviin hakuaika päättyy 22.2.2019 ja muihin tehtäviin 3.2.2019.

2019-01-09 12:05:00.0