Kirkkoneuvosto nimesi toimikunnat

Talous- ja strategiatoimikunnan puheenjohtajana toimii Pertti Järvenpää ja viestinnän toimikuntaa luotsaa Jouni Mykkänen. Yhteinen kirkkoneuvosto päätti toimikuntien jäsenet kautensa ensimmäisessä kokouksessa 4. helmikuuta.
Yhteinen kirkkoneuvosto hymyilee kuvaajalle kokoushuoneessa ennen ensimmäistä kokoustaan 4.2.2019. Kuva: Ei...

Yhteinen kirkkoneuvosto aloittamassa ensimmäistä kokoustaan 4.2.2019. Kuva: Eija Harju.

Talous- ja strategiatoimikunta 2019–2022

Toimikunnan puheenjohtajaksi nimettiin Pertti Järvenpää Olarista. Muiksi toimikunnan jäseniksi nimettiin Espoon tuomiokirkkoseurakunnasta Jouni Liimatainen ja Anne Elovaara, Espoonlahdesta Martti Suontausta, Leppävaarasta Niko-Lassi Kurtti ja Pia Saari, Olarista Pertti Järvenpää ja Simo Repo, Tapiolasta Sari Savela sekä Esbo svenskasta Carita Jansson.

Viestinnän toimikunta 2019–2022

Toimikunnan puheenjohtajaksi nimettiin Jouni Mykkänen Tapiolasta. Muiksi jäseneksi nimettiin Espoon tuomiokirkkoseurakunnasta Martti Hellström ja Jari A. Jolkkonen, Espoonlahdesta Helena Sistonen ja Marita Helki, Leppävaarasta Teresia Volotinen, Olarista Jan Ahonen ja Esbo svenskasta Mona Sandell.

Yhteisen kirkkoneuvoston edustajat johtokunnissa ja toimikunnissa

Henkilöstöjohtokuntaan nimettiin Timo Lankinen, kiinteistöjohtokuntaan Håkan Nyman ja viestinnän toimikuntaan Herttaliisa Tuure.

Wed Feb 06 08:04:00 EET 2019