Tukea espoolaisiin oppilaitoksiin

Espoon seurakuntien oppilaitospapit toimivat tämän hetken poikkeustilanteessa tarpeen mukaan keskusteluapuna oppilaitosyhteisöissä.

Espoon seurakuntien oppilaitostyöntekijät ryhmäkuvassa.

Tällä hetkellä oppilaitospapit tavoittaa sekä sähköpostitse että puhelimitse. Keskusteluaikoja he tarjoavat joustavasti Teamsissa tai puhelimitse. Mahdollisuudesta saa mielellään vinkata opiskelijoille ja henkilökunnalle, joilla on juttelun tarve. Oppilaitospapit ovat töissä koneen äärellä virka-aikana. Voit myös pyytää papin mukaan ryhmäkeskusteluun Teamsin välityksellä tai mukaan etäoppitunnille.

Ollaan yhteydessä ja pysytään terveinä!

• Jenny Vainio Aalto - yliopisto, jenny.vainio@evl.fi, p. 050 3652256
  • Anu Morikawa Aalto - yliopisto, anu.morikawa@evl.fi, p. 050 4644375
  • Jyri Hakala Omnia, Metropolia ammattikorkeakoulu jyri.hakala@evl.fi, p. 040 5134363
  • Panu Mäkelä Omnia, Laurea, Ammattiopisto Live ja Kelloseppäkoulu panu.makela@evl.fi, p. 050 4082294