Espoon tuomiokirkkoseurakunnassa avoinna vahtimestarin vakituinen työsuhde ja lastenohjaajan pitkä määräaikaisuus

Espoon tuomiokirkkoseurakunta hakee vahtimestaria vakituiseen työsuhteeseen ja lastenohjaajaa pitkään määräaikaisuuteen.

Vahtimestarin vakituinen työsuhde 1.11.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan.  Vahtimestarin toimipisteenä tulee olemaan ensisijaisesti Espoon tuomiokirkko. Tehtäviin kuuluvat kirkollisten toimitusten ja tilaisuuksien järjestely, kiinteistönhoito, kiinteistön huolto, irtaimiston hoito, asiakaspalvelu, valvonta- ja turvapalvelut sekä hautaan laskut Kirkon hautausmaalla. Työaika on 38 t 45 min/vko.

Ks. lisää ja hae: vahtimestarin työsuhdeLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Haemme myös määräaikaista lastenohjaajaa 1.11.2020-30.6.2022. Työ alkaa 1.11. tai sopimuksen mukaan.

Työ on laaja-alaista lapsi- ja perhetyötä, pääosa tehtävistä päivä- ja perhekerhotyössä. Tarjoamme sinulle innovatiivisen työilmapiirin tiimissämme ja hyvät resurssit. Työtä tehdään pääsääntöisesti työparin kanssa. Aikaa on myös työn suunnittelulle ja kehittämiselle. Arvostamme hyviä vuorovaikutus- ja esiintymistaitoja, joustavuutta, valmiutta tiimityöskentelyyn sekä kutsumusta kirkon varhaiskasvatukseen.

Ks. lisää ja hae: määräaikainen lastenohjaaja

Fri Sep 04 15:58:00 EEST 2020