Espoon seurakuntien tilaisuuksissa turvavälit, suosittelemme kasvomaskien käyttöä

Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL antoi suosituksen kasvomaskien käytöstä 24.9.2020. THL suosittaa käyttämään kasvomaskeja niissä julkisissa sisätiloissa ja yleisötilaisuuksissa, joissa lähikontakteja ei voida aina välttää. Suositus koskee myös kirkkoja ja muita seurakuntien tiloja.

Kasvomaskeja pöydällä.

Espoon seurakunnissa kirkkojen ja muiden tilojen kävijämäärä on tiukasti rajoitettu, jotta voimme huolehtia riittävistä turvaväleistä. Suosittelemme käyttämään seurakuntien tilaisuuksissa mukanasi tuomaa kasvomaskia. Lisäksi on tärkeää huolehtia hyvästä käsihygieniasta. Ethän tule paikalle sairaana tai jos sinulla on hengitystieoireita. Näin suojaamme yhdessä toisiamme ja etenkin riskiryhmiin kuuluvia.

Fri Sep 25 15:30:35 EEST 2020