Kirkko Espoossa ilahduttaa tsemppitarroilla

Jokainen meistä kaipaa välillä tsemppiä ja kannustusta. Siirtyessämme pitkästä korona-ajasta kohti uutta normaalia, Kirkko Espoossa haluaa ilahduttaa espoolaisia tsemppitarroilla. Espoon seurakunnissa vietetään 27.9.-3.10. tsemppiviikkoa.

Tsemppitarrat_LUKKARIm.jpg

Tsemppitarrat tulevat jakoon niin korteissa kuin somessa. Nyt on hyvä hetki kannustaa toinen toistamme.

Espoon seurakuntien kanavilla jaetaan tsemppiviikolla somekuvina tsemppiviestejä. Kukin viesti kannustaa muistamaan ystävää/läheistä. Tule rohkeasti mukaan tägäämään tuttujasi. Laita hyvä kiertoon!

Tsemppitarroilla varustetut kortit jakoon

Tapiolan ja Leppävaaran seurakunnat lähettävät ilmaisjakelun mukana alueidensa kotitalouksiin syyskortin. Kortin etukannessa on irrotettavat tsemppitarrat ja takakannessa syksyn tapahtumien kohokohdat. Kortit jaetaan ke 29.9. Myös Espoonlahden seurakunta, Espoon tuomiokirkkoseurakunta ja Esbo svenska jakavat tsemppitarra-arkkeja omissa toimipisteissään ja tapahtumissaan 29.9. alkaen.

Mon Sep 27 10:21:37 EEST 2021