Espoon seurakuntayhtymän hautausmaille ehtii vielä hakea kausityöntekijäksi

Espoon seurakuntayhtymä palkkaa 50 kausityöntekijää hautausmailleen kesäkaudeksi 2022. Hautausmaita ja uurnalehtoja on Espoossa yhteensä viisi. Nuorille on auki 20 kuukauden mittaista työsuhdetta. Kausityöntekijät palkataan Kappelin, Kellonummen ja Kirkon hautausmaille.

Kuvassa on kesäkukkia odottamassa istuttamista haudoille.

Kuvassa on kesäkukkia odottamassa istuttamista haudoille. Kuva Eija Harju.

–Tarjoamme fyysistä työtä kivassa porukassa raikkaassa ulkoilmassa, Espoon seurakuntien hautausmaiden ylipuutarhuri Miina Renqvist sanoo.

– Hautausmaat ovat kauniita työympäristöjä. Koronaturvallisuus pyritään ottamaan huomioon mahdollisimman hyvin työjärjestelyissä.

Viisikymmentä kausityöntekijää palkataan kesäkaudeksi Kappelin, Kellonummen ja Kirkon hautausmaille. Työtehtäviin kuuluvat hautausmaiden yleishoito ja hautojen hoito, muun muassa kitkentää, haravointia, kukkapenkkien hoitamista ja nurmikon leikkaamista. Hakijoiden tulee olla vähintään 18-vuotiaita Työt alkavat huhti-kesäkuussa tai sopimuksen mukaisesti.

Kausityöntekijän työtehtäviin kuuluvat hautausmaiden yleishoito ja hautojen hoito, muun muassa kitkentää, haravointia, kukkapenkkien hoitamista ja nurmikon leikkaamista. Suurimpana työnä kesähoitokauden aikana on kunnostaa ja hoitaa ne yksityisten haudat, jotka hautainhoitorahasto ja seurakuntayhtymä ovat ottaneet hoidettaviksi. Edellytämme hakijoilta vähintään 18 vuoden ikää. Työt alkavat huhti-kesäkuussa tai sopimuksen mukaisesti.

Linkki hakuilmoitukseen

Nuorille suunnattuja kuukauden mittaisia paikkoja auki kaksikymmentä kappaletta

Kaksikymmentä 16–17-vuotiasta kesätyöntekijää palkataan kuukaudeksi töihin Kappelin, Kellonummen ja Kirkon hautausmaille. Työtehtäviin kuuluvat hautausmaiden yleishoito ja hautojen hoito, kitkentää, haravointia, kukkapenkkien hoitamista ja nurmikon leikkaamista. Työt alkavat kesä-heinäkuussa.

Linkki hakuilmoitukseen

Tehtävien hakuaika päättyy sunnuntaina 13.2.

Lisätietoja tehtävistä antaa hautaustoimen työnjohtaja Sirpa Lehtinen, p. 09 8050 2356 arkisin klo 13–14.

2022-02-03 14:05:00.0