Musiikkiavustuksia on haettavissa Espoon seurakuntayhtymästä

Espoon seurakuntayhtymä tukee musiikillisia hankkeita, jotka rikastuttavat ja kehittävät Espoossa tapahtuvaa hengellistä musiikkitoimintaa.
Tummasävyisessä kuvassa on ihmisiä kirkkosalissa.

Avustusperiaatteet ja anomukseen liitettävät asiakirjat:
Musiikkiavustusten periaatteet (fi)Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Principer för understödet för andligt musikarbete (sve)Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Principles of assistance for spiritual music work (eng)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Määrärahasta jaetaan pääsääntöisesti 1000 - 4000 euron suuruisia avustuksia. Myöntämisen edellytyksenä on, että yhteinen kirkkovaltuusto osoittaa vuoden 2019 talousarviossa tarkoitukseen tarvittavat varat joulukuun kokouksessaan.

Hakuaika umpeutuu 31.1.2019 ja apuraha on käytettävä 30.6.2020 mennessä.

Hakemukset lähetetään osoitteella:

Espoon seurakuntayhtymä
Kirjaamo
PL 200
02771 ESPOO

tai sähköisesti:
kirjaamo.espoo@evl.fi

Kuoreen merkitään ”Hengellisen musiikkityön avustus”.

Avustuksia koskeviin tiedusteluihin vastaa yhteisen seurakuntatyön päällikkö Eero Jokela, puh. 09 8050 2590. Sähköpostiosoite: etunimi.sukunimi@evl.fi.

Hengellisen musiikkityön avustustoiminnan periaatteet:

Hengellisen musiikkityön avustuksilla tuetaan musiikillisia hankkeita, jotka rikastuttavat ja kehittävät Espoossa tapahtuvaa hengellistä musiikkitoimintaa. Tähän liittyen avustustoiminnassa

• tuetaan niin konserttitoimintaa kuin muunlaisia musiikillisia hankkeita.
  • avustetaan koko hengellisen musiikin kaarta vanhasta kirkkomusiikista hengellisen musiikin uusimpiin muotoihin asti.
  • arvostetaan innovatiivisuutta ja verkostoyhteistyötä.
  • arvostetaan monikulttuurisia ja kasvatuksellisia sisältöjä
  • avustuksia ei pääsääntöisesti myönnetä matkoihin, hakijayhteisön tarvitsemiin välineisiin (esim. kuoropuvut ja soittimet ), äänitteiden tekemiseen tai sävellystoimintaan.
  • avustetaan ensisijaisesti espoolaisia tai pääosin espoolaisista jäsenistä koostuvia toimijoita.
  • ei rahoiteta niitä musiikkitoimijoita, jotka saavat rahoitusta espoolaisten seurakuntien musiikkityön määrärahoista.

Avustuksen saaja sitoutuu raportoimaan toiminnastaan.

Hakemukseen liitetään seuraavat tiedot (mahdollisten yksittäisten hakijoiden osalta soveltaen):

• selvitys hakijan jäsenistöstä kotipaikkatietoineen
  • avustusvuoden toiminta- ja taloussuunnitelma
  • viimeisin toimintakertomus ja tilinpäätös
  • pankkiyhteystiedot
  • muu avustushakemusta perusteleva aineisto

Understöd för musik kan sökas hos Esbo kyrkliga samfällighetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Wed Dec 05 13:20:00 EET 2018