Tervetuloa sinun seurakuntaasi!

Kouluikäisten toiminta (alle 15-vuotiaat)

Tervetuloa kouluikäiset

Espoon tuomiokirkkoseurakunta järjestää seurakunnan eri kappeleilla alakouluikäisille harrastetoimintaa. Toiminta on kerhomuotoista, 1 ½ tuntia kestävää, kerran viikossa arki-iltaisin kokoontuvaa ryhmätoimintaa tai määräaikaista, kurssimuotoista toimintaa.

Kerhoja ohjaavat seurakunnan kouluttamat 15-18-vuotiaat nuoret. Seurakuntamme kouluikäisten toiminnasta vastaavat nuorisotyönohjaajat. Kuhunkin kerhoon otetaan noin 10 kerholaista, ja kerhossa on vähintään kaksi ohjaajaa.

Kokkikerhon reseptit ovat samat kaikilla kappeleilla. Kaikkia erityisruokavalioita emme valitettavasti pysty ottamaan huomioon.

Jokainen kerho pitää sisällään kerhoillan aiheeseen liittyvän toiminnan, pienen leikki- tai puuhahetken ja hartauden.

Kokkikerhot ovat maksullisia. Maksusta voi tarvittaessa hakea vapautusta. Katso lisää täältä: Maksuvapautuskaavake

Järjestämme kouluikäisille leirejä, jotka sisältävät teeman mukaista puuhailua, ulkoilua, leikkejä, pelaamista ja joissa vietetään yhteisiä hartaushetkiä. Leireille on yhteiskuljetus.

Tuomiokirkkoseurakunnan kouluikäisten parissa toimivat Noora Mättö, Samuel Laaksonen, Matteli Heikkilä sekä Anita Kyönsaari.

Tilaa lasten ja perheiden uutiskirje

Kirjoita sähköpostiosoitteesi alla olevaan boxiin, ja saat meiltä 6 kertaa vuodessa sähköisen uutiskirjeen lapsille & perheille suunnatusta toiminnasta.

Seurakuntapastori
Suvelan kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
0277 Espoo

Vastuualue: Suvelan kappeli

Nuorisotyönohjaaja
Kauklahden kappeli Tuomiokirkkoseurakunta
02770 Espoo

Vastuualue: Kauklahden kappeli, Kalajärven kappeli

nuorisotyönohjaaja
Tuomiokirkkoseurakunta
02770 Espoo

Vastuualue: Nuorisotyö

Nuorisotyönohjaaja
Suvelan kappeli Tuomiokirkkoseurakunta

Vastuualue: Nuorisotyö, Suvelan kappeli.

// ]]>