Hyppää sisältöön

Tästä alkaa noin puolen vuoden rippikoulutaival Hvittorpin ryhmässä. Tervetuloa mukaan! Mukavaa, että olet.

Rippikouluun sisältyy leirin lisäksi erilaisia tapaamisia. Ota tästä aikataulusta vaikka kuvakaappaus ja merkitse tapaamiset myös kännykkäsi kalenteriin. Tapaamiset ovat osa rippikoulua, joten niitä ei voi olla pois. Jos sairastut tai sinulle on muu pakottava este, ilmoita poissaolostasi ryhmän ohjaajalle etukäteen. Jos laitat WhatsApp- tai tekstiviestin, muista laittaa siihen myös oma nimesi.

Jos sinulla tai huoltajillasi on jotain kysyttävää, olkaa ensisijaisesti yhteydessä Karoliinaan, mutta asiat hoituvat myös Aijan ja Pasin kanssa.

Seurakunnan nuorten toimintaan voi tutustua IG @nuortensiipi. Hvittorpin maisemiin pääset kurkistamaan täältä.

Nähdään maaliskuussa!

Karoliina Sainio, pappi, leirin turvallisuusvastaava

Venla Moilanen, kausiteologi

Aija Pöyri, pappi

Pasi Härkönen, johtava nuorisotyönohjaaja

Riparin tapaamiset

Ke 6.3. klo 18-20 Aloitustapaaminen Karakappelissa, Karakalliontie 12

Diakoniatehtävän sisällön ja ajankohdan sovimme yhdessä. Diakonia tarkoittaa lähimmäisen palvelemista eli auttamista.

La 9.3. klo 13.30-15 Päivä kirkonmäellä Leppävaaran kirkolla, Veräjäkallionkatu 2. Ole paikalla kirkon sisäpihalla klo 13.20.

15.-26.4. välisenä aikana on huoltajavartit työntekijöiden kanssa.

Su 28.4. klo 9.30-12.30 Leppävaaran kirkolla ensin messuvalmistelut, messu klo 11 (myös huoltajat tervetulleita) ja lyhyt palaute messun jälkeen. Aloitamme B-siivessä, jonka ovi on pääovea vastapäätä.

Ke 29.5. klo 17-18.30 Nuortenilta Siivessä, Alberganesplanadi 1, 1. krs, Terveystalon kanssa yhteinen sisäänkäynti

Su 30.6. klo 13-15 Leiritsemppi Leppävaaran kirkolla.

1.-8.7. Leirijakso Hvittorpissa. Tarkemmat tiedot leiristä tulevat sitten lähempänä.

Pe 30.8. klo 17-18 Konfirmaatioharjoitus Leppävaaran kirkossa.

La 31.8. klo 11 konfirmaatio Leppävaaran kirkossa. Nuoret tulevat paikalle valokuvausta varten klo 9.30.

Tässä ryhmäsi ohjaajat, vasemmalta Aija, Venla, Karoliina ja Pasi. Keväällä joukkoon liittyvät vielä isoset.

Seurakuntapastori
Seurakuntapastori

Seurakunnan sateenkaariyhteyshenkilö.

Vastuualue: Viestintä ja sosiaalinen media sekä jumalanpalveluselämän kehittäminen. Sateenkaaritoiminnan yhteyshenkilö.

Johtava nuorisotyönohjaaja

Vastuualue: Kasvatustiimin esihenkilö