Ripari Pitkäjärvi

Tervetuloa rippikouluun!

Rippikoulusi ohjaajat ovat Eira (perhetoiminnanohjaaja), Kaisa (pappi) ja Jukka (perhetoiminnanohjaaja).  Lisäksi joukkoon liittyy ihanat apuohjaajat ja isoset.

Rippikoulu alkaa jo kevään ensimmäisestä rippikoulutapaamisesta ja huipentuu heinäkuussa pidettävään rippileiriin, sekä syyskuun konfirmaatioon.

Alta löytyvät rippikoulumme tapaamiset. Kaikki tapaamiset ovat osa rippikoulua ja niissä tulee olla läsnä. Tapaamisista kannattaa ottaa kuvakaappaus ja kirjoittaa jo valmiiksi ylös esim. puhelimen kalenteriin. Jos sairastut, laita viestiä hyvissä ajoin ensisijaisesti Eiralle tai muille ohjaajille. Laita viestiin myös nimi, niin tiedämme, keneltä se on tullut.

Pitkäjärven rippikouluryhmän lähitapaamiset kevään aikana 2024.

Torstaina 29.2. klo 16.30–18.00 Aloitustapaaminen, Leppävaaran kirkko, B-siipi, Veräjäkallionkatu 2.

Sunnuntaina 10.3. Klo 13–14.30, Rippikoululaisten Päiväkirkonmäellä, Leppävaaran kirkko, ole paikalla 10 minuuttia aikaisemmin.

Sunnuntaina 7.4. klo 11 Messu Leppävaaran kirkolla, jossa paikalla sekä rippikoululaiset ja huoltajat. Riparilaiset paikalle klo 10 valmistelemaan messua ja messun jälkeen Huoltajien infotilaisuus klo 12.15–13.30, jossa myös rippikoululaiset mukana. (Leppävaaran kirkko B-siipi, Veräjäkallionkatu 2.)

Järjestämme toukokuun aikana huoltajille ns. huoltajavartit työntekijän kanssa yhteistä keskustelua varten. Jokaisen rippikoululaisen huoltaja(t) tavataan joko kasvotusten tai etänä. Rippikoululaisen ei tarvitse ole mukana tapaamisessa. Huoltajien tapaamiset jaetaan kaikkien ohjaajien kesken. Olemme yhteydessä huoltajiin tapaamisista kevään aikana.

Keskiviikkona 24.4. klo 16.30–18, Nuortenilta, Nuorten-tila Siipi, Alberganesplanadi 1.

Torstaina 11.7. klo 13–15.30, Tsemppipäivä, Leppävaaran kirkko, B-siipi.

15.–22.7.2024, Leirijakso Pitkäjärven leirikeskuksessa. Leirikirje ja leirin tarkemmat aikataulut tulevat lähempänä. Linkistä pääset tutustumaan leirikeskukseen. https://www.pitkajarvi.fi

Torstaina 29.8. klo 16.30–18 Konfirmaatioharjoitukset ja leirifiilistely, Leppävaaran kirkko.

Sunnuntaina 1.9. klo 14 Konfirmaatio ja valokuvaus, rippikoululaiset paikalle klo 12, Leppävaaran kirkko.

Jos sinulla tai huoltajallasi on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen,
ota rohkeasti yhteyttä. Mukavaa nähdä pian!

Pitkäjärven ohjaajat:
Eira Salakka, eira.salakka@evl.fi ja puh. 050 340 1260
Kaisa Yletyinen, kaisa.yletyinen@evl.fi ja puh. 050 434 1085
Jukka Silventoinen, jukka.silventoinen@evl.fi ja puh. 050 598 4396

Isosille ja apuohjaajille:

• Tapaaminen ohjaajien kanssa ennen aloitustapaamista 29.2. klo 15.30 Leppävaaran kirkko, seurakuntasali, Veräjäkallionkatu 2.
  • Torstaina 18.4. klo 16.30–18.00, Nuortenillan valmistelua ym. Leppävaaran kirkko, kirkon kokoushuone.
  • Maanantaina 29.4. klo 16.30-18.00 Leirin suunnittelua, Leppävaaran kirkko, kirkon kokoushuone.
  • Keskiviikkona 11.9. klo 16-18.00 Pitkäjärven päiväkirjan teko ja pizzailta.

// ]]>