Solvalla 2

Tervetuloa Solvalla 2 rippikouluun!

Rippikoulusi ohjaajat ovat Daniela (nuorisotyönohjaaja), Emilia (pappi), sekä Iisakki (kausiteologi). Lisäksi joukkoon liittyy pari apuohjaajaa ja ihanat isoset.

Rippikoulu alkaa jo kevään ensimmäisestä rippikoulutapaamisesta ja huipentuu kesällä pidettävään rippileiriin, sekä elokuun konfirmaatioon.

Alta löytyvät rippikoulumme tapaamiset. Kaikki tapaamiset ovat osa rippikoulun suorittamista, eikä niistä voi olla pois. Tapaamisista kannattaa ottaa kuvakaappaus ja kirjoittaa jo valmiiksi ylös esim. puhelimen kalenteriin. Jos sairastut, laita viestiä hyvissä ajoin Danielalle tai Emilialle. Laita viestiin myös nimi, niin tiedämme, keneltä se on tullut.

Ke 6.3. klo 18.30-20 Aloitustapaaminen, Leppävaaran kirkon Maisemasali & Takkahuone (B-sisäänkäynti), Veräjäkallionkatu 2

La 9.3. 13–14.30 Päivä kirkonmäellä Leppävaaran kirkossa, Veräjäkallionkatu 2

Su 21.4. Messu + huoltajainfo Leppävaaran kirkossa, Veräjäkallionkatu 2:

Klo 10–11 Rippikoululaiset tulevat valmistelemaan messua

klo 11–12 Messu

klo 12–13 Huoltajainfo suoraan messun jälkeen Leppävaaran kirkon B-siivessä, Maisemasalissa.

Rippikoululaiset tulevat paikalle kaikkiin päivän tapahtumiin, huoltajat ovat tervetulleita messuun. Huoltajainfossa olisi hyvä olla paikalla molemmat tai ainakin toinen huoltajista.

Huoltajavartit Järjestämme toukokuun aikana huoltajille ns. huoltajavartit työntekijän kanssa yhteistä keskustelua varten. Jokaisen rippikoululaisen huoltaja(t) tavataan joko kasvotusten tai etänä. Rippikoululainen ei ole mukana tapaamisessa. Huoltajien tapaamiset jaetaan kaikkien ohjaajien kesken. Olemme yhteydessä huoltajiin tapaamisista kevään aikana.

Ke 22.5. klo 16.30–18 Nuortenilta Nuorisotila Siivessä, Alberganesplanadi 1

Ma 10.6. klo 10–12 Leiritsemppi Nuorisotila Siivessä, Alberganesplanadi 1

13.–20.6. Leirijakso Solvallan leirikeskuksessa. Leirikirje ja leirin tarkemmat aikataulut tulevat lähempänä.

Ti 20.8. klo 17.30–19 Konfirmaatioharjoitus & Leirifiilistely Leppävaaran kirkolla

Su 25.8. klo 11 Konfirmaatiovalokuvaus Leppävaaran kirkossa

Su 25.8. klo 14–15.30 Konfirmaatiomessu Leppävaaran kirkossa

Jos sinulla tai vanhemmillasi on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, ota rohkeasti yhteyttä.

Mukavaa nähdä pian!

Isosille:

Ke 6.3. 17.30–18.30 Tapaaminen ohjaajien kanssa Leppävaaran kirkolla Maisemasalissa, Veräjäkallionkatu 2

Solvalla 2 rippikoulun ohjaajat:

Daniela Saba-Myers, nuorisotyönohjaaja, daniela.saba-myers@evl.fi, 040 5326770

Emilia Kallioniemi, pappi, emilia.kallioniemi@evl.fi , 040 5632322