Hei!

Täällä on tietoa toiminnastamme niin lapsille kuin koko perheellekin. Tervetuloa mukaan!

Isien ja lasten (5v-) retki Suomenlinnaan

la 13.8. klo 11.00

Suomenlinna

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähde viettämään mukavaa kesäistä retkipäivää Suomenlinnaan ja tapaamaan muita isiä.

Isien ja lasten (5v-) retkipäivä Suomenlinnaan järjestetään yhdessä Leppävaaran, Tapiolan ja Mäntsälän seurakuntien kanssa. Retkellä mukana isätyöntekijät Jukka Silventoinen, Ilkka Kalliokoski ja Timo Naapuri.

Tapaamme Helsingissä Kauppatorilla Suomenlinnan lautan laiturilla klo 11. HSL AB vyöhykelippu Leppävaarasta tai Tapiolasta oikeuttaa myös lauttamatkaan.

Lisätietoja kohteesta suomenlinna.fi Linkki avautuu uudessa välilehdessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Pokemon Go pelaajille tiedoksi: Yhteisöpäivä on la 13.8. klo 11-14

Retki on omakustanteinen. Kysy Jukalta seurakunnan mahdollisesta tuesta. jukka.silventoinen@evl.fi

Retkellä on säävaraus.