Nuorten ryhmät ja kurssit

Kaipaatko tekemistä tai haluatko oppia uusia taitoja? Haluaisitko kokoontua yhteen samanhenkisten kavereiden kanssa?

Nuorten ryhmät  ja kurssit on suunnattu yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille nuorille. Ryhmiä on erilaisia ja ne kokoontuvat jonkun tietyn teeman tai aiheen ympärille. Ryhmissä pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin ja  toimimaan itselle tärkeiden ja mieluisten asioiden parissa.

Jos haluaisit itse vetää jotain kurssia tai ryhmää nuorille, kerro siitä!

Kurssit

Haluaisitko oppia uusia taitoja?

Nuorten kursseilla opetellaan uusia asioita ja saadaa uudenlaisia kokemuksia yhdessä puuhastellen ja hyvässä seurassa. Nuorten kurssit on suunnattu yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille nuorille.

Kuvassa Max ja Joona

Tuu mukaan kursseille ja kerhoon!

Aloittelijoiden kitarakurssi

Sodessa torstaisin klo 17-18:30. 11.1. alkaen.

Aloittelijoiden kurssilla opettelemme avosointuja ja helppoja komppeja. Sinun ei tarvitse tällä kurssilla osata vielä mitään, eikä sinulla tarvitse olla omaa kitaraa. Kurssi on maksuton ja tapahtuu Torstaisin SODEn musahuoneessa alkaen 11.1. Aloittelijoiden kurssi on 17-18:30. Kurssille mahtuu mukaan 8 henkeä. Mikäli sinulla heräsi kysyttävää, niin kysy Joonalta (yhteystiedot alla)

Ilmoittaudu TÄSTÄ

Changemaker Espoo

Kiinnostaako vaikuttaminen? Haluaisitko toimia oikeudenmukaisemman maailman puolesta?

Sodessa toimii Changemaker Espoon paikallisryhmä. Changemaker on Kirkon Ulkomaanavun yhteydessä toimiva nuorten ja nuorten aikuisten vaikuttamisverkosto. Paikallisryhmässä toimitaan, tempaistaan, pohditaan ja vaikutetaan Changemakerin teemojen ympärillä. Tärkeitä teemoja ovat esimerkiksi rauha, oikeudenmukaisuus, ympäristökysymykset ja hyvän tekeminen. Ryhmään on tervetullut mukaan kuka tahansa nuori tai nuori aikuinen. Espoon paikallisryhmä kokoontuu Sodessa parittomien viikkojen torstaisin  klo 17.30-19. Lisäksi voidaan järjestää tapahtumia ja tempauksia sekä osallistua valtakunnallisiin Changemaker-viikonloppuihin.

Jos kiinnostuit toiminnasta, voit kysyä lisää Hannelta (yhteystiedot alla). Tervetuloa mukaan!

NUORTEN PELIKERHO

Hei tuu mukaan nuorten pelikerhoon 13-18 - vuotiaille!

Tule hyvässä seurassa pelaamaan Nintendo Switch -pelejä muun muassa Mario Karttia. Taitotasoltasi voit olla mitä vain aloittelijasta kokeneen pelaajaan. Ensimmäinen kerta on keskiviikkona 10.1. klo 17.30-19.00 Sodessa. Sen jälkeen kokoonumme noin parin viikon välein.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä

Lisätietoa antaa Max (yhtystiedot alla)

Vox Edeni

Kiinnostaako musiikki ja laulaminen? Tule mukaan nuorten kuoroon!

Kiinnostaako sinua laulaminen ja oman äänen sovittaminen muiden laulajien ääniin? Nuorten kuoro Vox Edeni on suunnattu rippikoulun käyneille nuorille. Kuorossa pääsee laulamaan yhdessä, oppimaan uutta ja esiintymään erilaisissa tilaisuuksissa. Mikäli olet kiinnostunut liittymään nuorten kuoro Vox Edeniin, ole yhteydessä kanttori Heli Ojalaan (yhteystiedot alla).

Seurakunnan tilaisuuksiin kaivataan vähän väliä kuoron lisäksi myös soittajia. Mikäli olet kiinnostunut soittamaan, laulamaan ja musisoimaan yhdessä, kerro siitä, niin kasataan vaikka bändi tai musaryhmä!

kanttori
Kipparinkatu 8
02320 Espoo
nuorisotyönohjaaja
nuorisodiakoni
02360 Espoo

Virkavapaalla maaliskuun 2024 loppuun.

nuorisotyönohjaaja
// ]]>