Laulu- ja käsikelloyhtye Sonuksen kevätkonsertti: Veden laulu

Espoon tuomiokirkko

Käsikelloyhtyettä johtaa Sanna Helasterä, lauluyhtyettä johtaa Hanna Helasterä. Ritva-Leena Tuuli, piano.

Laulu- ja käsikelloyhtye Sonuksen kevätkonsertin teemana on virvoittava, innoittava vesi. Kello- ja laulumusiikki vie kuulijan Skotlannin Hebrideiltä aina gondolierin kyytiin ja keväisen ukkoskuuron raikastamaan, kotoiseen metsämaisemaan.

Käsikelloyhtyettä johtaa Sanna Helasterä, lauluyhtyettä Hanna Helasterä. Pianistina toimii Ritva-Leena Tuuli.

Tervetuloa kuuntelemaan!
Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma 10 €.

Sonus perustettiin ensimmäisenä suomalaisena käsikelloyhtyeenä Vantaalla vuonna 1990. Yhtye on yli kolmikymmenvuotisen historiansa aikana konsertoinut koti- ja ulkomailla eri kokoonpanoissa, ja keväästä 2012 on laulukin löytänyt taas tiensä Sonuksen ohjelmistoon.

Laulu- ja käsikelloyhtye Sonus Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tuomiokirkko, Tuomiokirkkoseurakunta