Vanhat nuorten veisut -yhteislaulutilaisuus

su 4.2. klo 16.00
Nuortenveisukijroja ja yhteisvastuusydän.

Tapiolan kirkko

Lauletaan vanhoja nuoren seurakunnan hittejä aina 70-luvulta lähtien bändin säestyksellä Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Nuoren seurakunnan veisut uudistetaan viiden vuoden välein. Minne katoavat "muinaiset" hitit - vuosien ja vuosikymmenten kuluessa? Kaivetaan niitä esiin ja lauletaan  yhdessä kuin ennen muinoin nuoruudessa ripareilla ja nuorten toiminnassa seurakunnassa!

Tätä Yhteisvastuukeräyksenn hyväksi järjestettävää tilaisuutta varten kerätään bändi säestämään. Kanttori Liisa Malkamäki juontaa. Kaiken ikäiset ovat tervetulleita.

Voitte lähettää toivelaulujen luetteloita sähköpostitse tammikuun 2024 aikana:
liisa.malkamaki@evl.fi

Vapaa pääsy. Kolehti Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. 4.2. on Yhteisvastuukeräyksen aloituspäivä.

Auta nuoria kohti valoisampaa tulevaisuutta Suomessa ja maailmalla – YhteisvastuukeräysLinkki avautuu uudessa välilehdessä

• Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä