Turvapaikka: äänirentoutus uruilla

ke 28.2. klo 18.00

Leppävaaran kirkko

Urkurentoutus kirkon lattialla

Oletko koskaan maannut kirkon lattialla rentoutuen ja kuunnellen rauhallista urkujen ääntä silmät kiinni? Tarjoamme mahdollisuuden arjen keskellä hengähtämiseen ja rentoutumiseen äänirentoutuksen keinoin. Diakoni Noora Lana ohjaa tilaisuuden sanalliset rentoutukset ja kanttori Pauliina Hyry tuo urkujen rauhoittavat puolet esille.

Tule kokeilemaan kokonaisvaltaista rentoutumista ja ota mukaasi vaikka retkipatja ja viltti lämmikkeeksi. Koko kirkkosali on varattu yhteistä rentoutumista varten ja tilaisuuden jälkeen on halukkaille tarjolla iltateetä ja sukkamyyntiä.

Tapahtumamaksu on valitsemasi summa (1-100€) Yhteisvastuukeräykselle. Keräyksellä tuetaan nuorten elämänhallintaa ja mielenterveyttä.

Kanttori
Veräjäkallionkatu 2
02650 Espoo

Vastuualue: A-kanttori, musiikin työalavastuu ja konserttitoiminta