Pääsiäispolku Espoon tuomiokirkonmäellä

la 16.3. klo 9.00 – la 6.4. klo 16.00
Kuvassa on maalattuja pääsiäismunia lyhdyn sisällä

Polun lähtö- ja päätepiste kirkon pääoven vieressä, sakastin ovella

Pääsiäisen tunnelmaan voi virittäytyä omatoimisesti kierrettävällä pääsiäispolulla

Tervetuloa pääsiäispolulle Espoon tuomiokirkonmäelle!

Pääsiäispolku on suunnattu erityisesti lapsille ja lapsiperheille, mutta toki kaikki ovat polulle tervetulleita. Polun aloitus- sekä päätepiste ovat tuomiokirkon sakastin luona ja kierrettävänä on kahdeksan pysähdyspistettä. Polulle tarvitset lähtöpisteen ”postilaatikosta” mukaasi kartan ja ohjeet pysähdyspisteille. Ne löytyvät myös alla olevasta linkistä. Seuraa karttaan merkittyä reittiä kiertämällä pysähdyspisteet numerojärjestyksessä numerosta 1 alkaen. Palautathan kartan kierroksen päätteeksi takaisin ”postilaatikkoon”.

Pääsiäispolku on kierrettävissä omatoimisesti 16.3.-6.4.2024 välisenä aikana. Huolehdithan omalta osaltasi, että pysähdyspisteet ovat kunnossa seuraavia pääsiäispolulle tulijoita varten, kiitos!

Siunattua pääsiäisen aikaa!

• Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kartta ja ohje Linkki avautuu uudessa välilehdessä