Kirjallisuusterapiaryhmä, Äidin uusi rooli

ti 2.4. klo 17.30
Piirroskuva pitkätukkaisesta naisesta. Teksti etualalla:

Suvelan kappeli

RYHMÄ ON TÄYNNÄ. Miltä lasten aikuistuminen tuntuu ja mitä kodin tyhjeneminen äidille merkitsee? Näitä asioita pohditaan kirjallisuusterapeuttisessa ryhmässä.

Kirjallisuusterapeuttinen ryhmä alkaa Suvelan kappelilla.

Äidin uusi rooli -ryhmä on tarkoitettu sinulle, joka tunnet tarvetta tarkastella, miltä lasten aikuistuminen tuntuu ja mitä kodin tyhjeneminen sinulle merkitsee. Pääset arvioimaan ohjatusti tilannettasi, ja vertaisryhmässä sinulla on tilaisuus miettiä, mitä mahdollisuuksia uusi elämänvaihe sisältää. Uutta elämäntilannettasi lähestytään kirjallisuusterapeuttisten menetelmien avulla: tekstien kautta, kirjoittamalla ja keskustelemalla. Erityisiä kirjoittamisen taitoja ei kuitenkaan tarvita.

Ryhmää ohjaa Annika Korpimies (FM, kirjallisuusterapiaohjaaja).

Äidin uusi rooli -ryhmä kokoontuu 2.4. alkaen Suvelan kappelilla tiistai-iltaisin kello 17.30-19.45. Tapaamisia on kaikkiaan seitsemän: 2.4, 9.4, 16.4, 23.4, 14.5, 21.5 ja 28.5.

Ilmoittautumiset 27.3. mennessä: annika.korpimies@gmail.com.

Suvelan kappeli, Tuomiokirkkoseurakunta