Kansainvälinen Olohuone, International Livingroom

ke 17.4. klo 17.00
Erilaisia ihmisten käsiä yhdessä päällekäin

Tapiolan kirkko

Kaikille avoin monikulttuurinen olohuone kahvila Valossa. Noudatamme turvallisemman tilan periaatteita. Multicultural livingroom, which is open for everyone. We follow the priciples for a safer space.

Every Wednesday from 17 January to 15 May 2024 at 5-7 pm at Cafe` Valo (Tapiola Church, Kirkkopolku 6, Espoo.)

Tule kohtaamaan eri puolilta maailmaa tulevia ihmisiä. Voit myös lukea lehtiä, pelata lautapelejä tai ehdottaa muuta yhteistä tekemistä. Teetä ja pientä purtavaa tarjolla.

Come to meet with people from various parts of the world. You can also read magazines, play board games or suggest what else to do together. Tea and snacks will be served.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Espoon seurakuntayhtymä, Tapiolan seurakunta

Diakonissa