International Lutheran Worship Tapiola

Tapiolan kirkko

Welcome to join our bilingual worship service at Tapiola Church! Tervetuloa kaksikieliseen (suomi-englanti) messuun Tapiolan kirkolle!

On April 21st we will have an International Worship Service in Tapiola Church Parish Hall. In this service will be pastors Pyry Paananen and Ossi Tervonen and church musician Hannu Jurmu. If you would like to volunteer in the service in any way, please contact Pyry so that we can find a task that best suits you!
Tea fellowship after the service.

You are warmly welcome!

Huhtikuun 21. päivä vietämme jälleen kansainvälistä messua Tapiolan kirkon seurakuntasalissa! Messua ovat toteuttamassa papit Pyry Paananen ja Ossi Tervonen sekä kanttori Hannu Jurmu. Jos haluat osallistua messun toteuttamiseen, voit ottaa yhteyttä Pyryyn, niin mietitään sinulle sopiva tehtävä!
Messun jälkeen yhteinen iltatee.

Tervetuloa!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä