Messu

su 21.4. klo 10.00

Olarin kirkko

Herättäjän kirkkopyhä. Liturgi ja saarna Antti Hirsto, avustava pappi Jarkko Vikman, kanttori Sari Rautio. Herättäjäkuoro Veisuuveljet. Kirkkokahvien yhteydessä seurat. Mukana seuroissa Leena Luukkonen (SLS) sekä kirkkoherra Antti Malinen

Jumalan kansan koti-ikävä

Päivän antifonin alusta (Ps. 66:1) saatu nimitys jubilate (= riemuitkaa) muistuttaa pääsiäisajan luonteesta. Seurakunta juhlii iloiten Herran ylösnousemusta ja voittoa kuolemasta ja suuntaa katseensa uuteen elämään taivaassa, minne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa. Kristityt odottavat ”ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee” (Hepr. 13:14). Jeesuksen ylösnousemus on jo nyt tehnyt heidät uusiksi luomuksiksi. Kun Kristus palaa takaisin, heistä tulee hänen kirkastetun ruumiinsa kaltaisia.

Messun livelähetys ja tallenne ovat nähtävissä Olarin seurakunnan YouTube-sivulla noin kahden viikon ajan: https://www.youtube.com/user/Olarinsrk/featured.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Olarin seurakunta