Gospel-lattarit naisille

to 25.4. klo 18.00 – to 25.4. klo 19.00
Gospel-lattarien logo. Nainen tanssii punaisessa mekossa.

Soukan kappeli

Gospel-lattarit haluaa olla peili, jonka kautta voit nähdä itsesi Jumalan silmin. Torstaisin 25.1.-9.5. taivaallisia tanssitunteja tavallisille naisille latinogospelin tahtiin! Merengue, salsa, chacha, samba, reggaeton, jive... Alku- ja loppurukous. Mukaan vesipullo, sisäliikuntavaatteet ja -jalkineet. Ei ennakkoilmoittautumisia. Maksu 5 €/krt. Ohjaajana Ani-Mari Lemström, animari.tampio@gmail.com, 040 768 1325.

Gospel-lattarit™ on Tampereen NNKY:n vuonna 2007 aloitettu kristillinen treenimuoto, jossa tanssitreeniin yhdistetään alku- ja loppurukous sekä kristillinen latinalaismusiikki. Matalan kynnyksen tanssitunnit sopivat kaiken ikäisille, näköisille ja kokoisille naisille. Gospel-lattareissa kyse ei ole pelkästään fyysisestä hyvinvoinnista ja tanssitaitojen kehittymisestä, vaan tärkeä osa on vahvistaa naisten itsetuntoa ja itsensä hyväksymistä. Gospel-lattareissa emme ole muuttumassa täydellisiksi tanssijoiksi, mutta onnistumisen ilo on jokaisen Gospel-lattarit- tunnin tavoite!

• Aikuisille Aikuisille

Gospel-lattarit Linkki avautuu uudessa välilehdessä