Isovanhempien ja lastenlasten leiri

la 27.4. klo 10.00 – su 28.4. klo 15.00
Piirroskuva,jossa isovanhemmat halaavat iloisesti kahta pientä lasta. Heidän takanaan on iso sydän.

Velskola

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Yhteinen leiri mummuille, papoille, vaareille, muoreille ja taatoille sekä heidän mussukoilleen eli lastenlapsille!

Isovanhemmat – lapsenlapset -leiri
Velskolassa 27.-28.4.
2024 (Vääräjärventie 2, Espoo)

Mummut, papat ja lapsenlapset viettävät Velskolassa ikimuistoisen vuorokauden yhdessä leireillen. Tarjolla mukavaa ohjelmaa: leikkejä, lauluja, askartelua, saunomista, juttutuokioita ja hiljentymistä. Omaan huoneeseen voi välillä vetäytyä lepäämään. Velskolan upeassa ympäristössä pääsee hyvin myös ulkoilemaan ja ihmettelemään kevään heräämistä. Ohjaajina Kirsi Kanerva, Marika Laakkonen ja Marja Malvaranta.

Hinta 45 €/aikuinen ja 20 €/3–14-v. lapsi sis. ruoat, ohjelman ja majoituksen. Omat liinavaatteet ja kuljetus.

Ilmoittaudu leirille nettilinkin kautta viimeistään 31.3.2024.
Ilmoittautumisajan jälkeen ilmoitetaan sähköpostitse, ketkä ovat päässeet leirille. Ensisijalla ovat oman seurakunnan alueella asuvat (joko isovanhempi tai lapsenlapsi), viimeksi jonoon jääneet sekä ensikertalaiset.

Tiedustelut
perhetyönohjaaja Kirsi Kanerva
p. 0505110165
kirsi.kanerva@evl.fi