Arjen irtiotto -retriitti Hvittorpissa

ma 13.5. klo 14.00
Magnoliapuiden kevätkukinta.

Hvittorp

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kaipaatko hiljaisuutta? Taukoa kiireestä ja omaa aikaa? Rauhaa etätyöhön tai opiskeluun? Vuorokausihinta on 43 €, poikkeuksena ma klo 14.30 – ti klo 10, hinta 35 €. Sitova ilmoittautuminen 1.–29.4. seurakuntien verkkosivulla.

Arjen irtiotto -retriitti 13.-17.5.2024 Hvittorpin kurssikeskuksessa Kirkkonummella.

Retriitti on tapa rauhoittua keskellä arjen kiireitä ja varata tilaa sille, mitä tarvitsee. Tässä retriitissä voit vain levätä ja kuunnella itseäsi, mutta voit myös tehdä töitä tai opiskella.

Retriitin arkea rytmittävät vapaaehtoiset hiljentymishetket: aamulla, keskipäivällä, iltapäivällä ja illalla. Hetket kestävät 15–60 min sisällöstä riippuen.

Vaikka retriitin luonteeseen kuuluu hiljentyminen ja itsensä kuuntelu, tämä retriitti ei ole hiljaisuuden retriitti. Voit olla vuorovaikutuksessa toisten ihmisten ja luonnon kanssa itsellesi sopivalla tavalla.

Voit varata yhden tai useamman yön haluamanasi ajankohtana. Vuorokausihinta on 43 €, johon sisältyy oma huone, liinavaatteet, täysihoito ja iltasauna. Poikkeuksena ma klo 14.30 – ti klo 10, hinta 35 €.

Mikäli ilmoitat toisen henkilön samalla lomakkeella, majoitutte samassa huoneessa samoina päivinä. Retriitti laskutetaan tilaisuuden jälkeen. Sitova ilmoittautuminen 1.–29.4. seurakuntien verkkosivulla. Mikäli peruutat ennen 30.4., veloitetaan maksusta 50 %. Tämän jälkeen perutut ilmoittautumiset veloitetaan kokonaan. Mahdollisuus anoa maksualennusta tai -vapautusta. Sovi asiasta ohjaajan kanssa ennen retriittiä.

Vahvistamme paikat ilmoittautumisen päätyttyä, jolloin retriittiin valitut saavat lisätietoa ohjelmasta. Paikalle tullaan omilla kyydeillä. Masalan juna-asemalta Hvittorpiin on matkaa n. 4 km. Maanantaina huoneen saa käyttöön klo 14 jälkeen, muina päivinä noin klo 10 tai kun huone on siivottu edellisen käytön jälkeen, huoneen luovutus on klo 10.

Tiedustelut ja peruutukset: inkeri.oinonen@evl.fi, 050 583 6883.

Espoonlahden seurakunta

aikuistyön sihteeri, diakoni