Rakkaustalkkari -koulutus

Rakkaustalkkari -koulutus

ESPOON SEURAKUNNAT KOULUTTAA RAKKAUSTALKKAREITA

LA 25.5.2024 KLO 9 -16 Kirkkokatu 10, Espoo 3. krs

Koulutus sopii ihmissuhteiden kehittämisestä kiinnostuneille.

Erityisesti juuri sinulle, joka haluat lisätä parisuhdetietouttasi – ja omaat kuulevat korvat.

Mukaan voi tulla pariskunnittain, ystävän kanssa tai yksin.

Kouluttajana toimii Kirkkohallituksen valtuuttama Parisuhteen palikat kouluttaja, johtava perhetyönohjaajaOuti Wenell Espoon tuomiokirkkoseurakunnasta.

Maksuton koulutus sisältää valmiin materiaalin, aamu- ja iltapäiväkahvin. Lounas on omakustanteinen, paikalla mahdollisuus lämmittää omia eväitä.

Rakkaustalkkarit voivat koulutuksen jälkeen ohjata parisuhdetta vahvistavia kuntokartoituskeskusteluja.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen 17.5. mennessä

outi.wenell@evl.fi tai p. 0405474146

Tuomiokirkkoseurakunta

Johtava perhetyönohjaaja
Tuomiokirkkoseurakunta
Kirkkokatu 10
02770 Espoo

Perhetyön työalavastuu ja johtaminen. Ratkaisukeskeinen lyhytterapia (perheet, parit, yksilöt). Parisuhdeneuvonta ja -ohjaus; Solmuja parisuhteessa -neuvoja, Parisuhteen Kuntokartoitus -kouluttaja, Parisuhteen palikat -kouluttaja. Vanhemmuuden neuvonta ja ohjaus. Gordonin ihmissuhdekurssit -menetelmäohjaaja. Sielunhoito. Tunnetaitojen ohjaus. Kehittäminen ja verkostoyhteistyö.