Kummipäivä Seikkailupuisto Huippussa

su 2.6. klo 10.00
Kummipäivän mainos

Seikkailupuisto Huippu, Leppävaara

Koe pomppuisat verkot, joita yhdistävät kulkureitit 10 metrin korkeudessa. Kummipäivänä ilmainen seikkailu verkoilla!

Sunnuntaina 2.6.24 kummit ja kummilapset ja kaikki muutkin pääsevät Huipun verkkoseikkailuun ilmaiseksi.
Koe pomppuisat verkot, joita yhdistävät kulkureitit 10 metrin korkeudessa. Alueella on erikokoisia palloja, joilla voi telmiä vapaasti ilman turvavaljaita, sillä turvallisuuden takaa turvaverkko. Verkkoseikkailu huipentuu megaliukuun puun latvasta.
Verkkoseikkailuun ei ole pituusrajoja. Mukaan pääsee heti kun osaa kävellä ilman apua.
Ota nyt ilo irti verkkoseikkailusta kummilapsesi kanssa! Jos verkoilla seikkailu hermostuttaa perheen aikuisia, apu on lähellä. Osaavat Huipun ohjaajat ovat siellä, missä seikkailijatkin, ja rohkaisevat ja kannustavat tarvittaessa.
Huippu on sunnuntaina 2.6. avoinna klo 10-18.
Verkkoseikkailuun pääsee vielä tuntia ennen sulkemisaikaa.

Huomioitavaa
Alle 5-vuotiaan verkkoseikkailijan mukana tulle olla aikuinen verkoilla.

Verkkoseikkailuun ei voi tehdä kummipäivänä varauksia. Otamme vierailijat sitä mukaan sisään, kun verkkoseikkailussa vapautuu tilaa. Varaamme oikeuden rajoittaa seikkailuajan tuntiin, jotta kaikki pääsevät kokeilemaan.

Saapuminen

Leppävaaran uimahallilta on noin viiden minuutin kävelymatka Huippuun. Uimahallilta lähdetään viitan osoittamaan suuntaan (Seikkailupuisto 0,5 km)  ja jatketaan suoraan. Leppävaaran stadion jää vasemmalle. Jatketaan sen ohi kohti kävelysiltaa. Ylitetään silta, jonka jälkeen tulee vielä toinen kävelysilta. Toiselta sillalta Huippu jo näkyykin. Lopuksi kävellään vielä toisenkin sillan yli ja käännytään oikealle.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Huipun yhteystiedot Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Seikkailupuisto Huippu

vs. nuorisotyönohjaaja