Perhepyhäkoululeiri

pe 9.8. klo 17.00

Hvittorp

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Iloista oloa Perhepyhiksellä 9.-11.8.2024

Kesän riemuja perhepyhäkoululeirillä Hvittorpissa taas! Tule mukaan!

Elokuun perhepyhäkoululeirillä nautitaan loppukesän tunnelmista Hvittorpin leirikeskuksen kauniissa maisemissa. Ohjelmassa on yhdessäoloa, askartelua, leikkejä ja lauluja, saunomista ja uintia, liikuntaa ja lepoa, hiljentymistä ja hartautta, ja omaa ohjelmaa sekä aikuisille että lapsille.

Hinta 50€/aikuinen ja 25€/3-14-vuotias lapsi. Hinta sisältää leirin ohjelman, ruokailut ja materiaalit. Maksusta voi anoa vapautusta tuloperustein. Leirille tuodaan omat liinavaatteet ja sinne kuljetaan omilla kyydeillä.
Haku sähköisesti 1.-20.5.2024.

Leirille pääsystä ilmoitetaan hakuajan päätyttyä.
Paikkoja voi kysyä tämän jälkeenkin.

Tiedustelut johtava perhetyönohjaaja Outi Wenell
outi.wenell@evl.fi

• Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tuomiokirkkoseurakunta

Johtava perhetyönohjaaja
Tuomiokirkkoseurakunta
Kirkkokatu 10
02770 Espoo

Perhetyön työalavastuu ja johtaminen. Ratkaisukeskeinen lyhytterapia (perheet, parit, yksilöt). Parisuhdeneuvonta ja -ohjaus; Solmuja parisuhteessa -neuvoja, Parisuhteen Kuntokartoitus -kouluttaja, Parisuhteen palikat -kouluttaja. Vanhemmuuden neuvonta ja ohjaus. Gordonin ihmissuhdekurssit -menetelmäohjaaja. Sielunhoito. Tunnetaitojen ohjaus. Kehittäminen ja verkostoyhteistyö.