Nainen kypärä päässä katsomassa pois päin. taustalla epäselvä maisema illan valossa.

Hengähdä hetki.

Aina ei pääse luontoon vaikka haluaisi. Arjen hälyä voi kuitenkin paeta valitsemaansa äänimaisemaan. Tältä sivulta löydät kuunneltavaa niihin hetkiin, kun tarvitset taukoa kiireen keskellä ja kaipaat hiljaisuutta ja rauhaa.

Hetki sinulle mietteet ovat lyhyitä mietteitä hiljaisuudesta, kiireettömyydestä ja yksinkertaisuudesta. Ne kutsuvat pysähtymään ja suhtautumaan jokapäiväiseen elämään entistä tietoisemmin.

Tuotanto: Espoon seurakunnat, Liisa Pohjonen & Heikki Lehti

Kelttiläisissä rukouksissa kuulemme ääniä menneisyydestä. Valo, aurinko ja luonto ovat vanhojen kelttiläisten tekstien ytimessä. Sarjan rukoukset on poimittu Liisa Seppäsen toimittamasta ja suomentamasta kokoelmasta Maa jalkojeni alla (Kirjapaja 2018). Rukouksissa kuuluu kaikuja kelttiläisen kristillisyyden kultakaudesta.

Tuotanto: Kirkko ja kaupunki -media.

Valo ympäröi sinut kuin viitta -psalmimeditaatiosarjaan on valittu valoisia, lohduttavia, Jumalan huolenpitoa kuvaavia ja toivoa tuovia psalmitekstejä. Tekstit ovat Pipliaseuran julkaisemasta Psalmit 2024 -suomennoksesta.

Tuotanto: Kirkko ja kaupunki -media.