Hallintopäällikön virkaan yksi hakija

Espoon seurakuntien hallintopäällikön virkaan tuli määräaikaan mennessä 28.6.2020 yksi hakemus. Virka oli avoinna 15.-28.6.

Punatiilinen Kirkonkulman rakennus kuvattuna kesällä.

Hallintopäällikön tehtävänä on johtaa muun muassa Kirkkokatu 1:ssä sijaitsevaa Espoon seurakuntien palvelukeskusta. Kuva: Mirja Aukee.

Virka vapautui edellisen viranhaltijan siirryttyä toisiin tehtäviin kesäkuun alussa. Avoinna ollutta virkaa haki Espoon hiippakunnan tuomiokapitulissa työskentelevä lakimiesasessori Sari Anetjärvi. Valintatyöryhmä haastattelee hakijan 7.7.2020.

Virantäytöstä päättää Espoon seurakuntien yhteinen kirkkoneuvosto. Sen seuraava kokous on elokuussa.

Hallintopäällikön tehtävänä on johtaa Espoon seurakuntayhtymän viraston palvelukeskusta. Hän niin ikään hoitaa seurakuntayhtymän lainopillisia asioita, huolehtii henkilöstöjohtokunnassa käsiteltävien asioiden valmistelusta ja esittelystä sekä päätösten täytäntöönpanosta, toimii seurakuntayhtymän työsuojelupäällikkönä ja palkka-asiamiehenä, toteuttaa ja kehittää seurakuntayhtymän palvelustrategiaa ja toimii aluekeskusrekisterin johtajana.

Lisätiedot:
Hallintojohtaja Risto Hämäläinen p. 09 8050 2300.

Teksti: Eija Harju

2020-06-30 17:35:50.0